Spacery Google to ciesząca się ogromną popularnością forma przeglądania różnych lokalizacji. Bez problemu w ciągu kilku minut możemy się tak wybrać m.in. na ulice Paryża czy do egzotycznego Maui na Hawajach, żeby zobaczyć rajskie krajobrazy. Dzięki temu sposobowi możemy nie tylko turystycznie zwiedzać zamorskie zakątki świata, ale też przygotować spacer Google po naszym hotelu czy firmie i pokazywać je potencjalnym klientom. Stworzenie takiego wirtualnego spaceru nie jest ani ani drogie, ani trudne, z kolei wygląda ogromnie efektownie i jest efektywne z biznesowego punktu widzenia. Czym ogólnie są wirtualne spacery Google? Czemu opłaca się je wykorzystywać do promocji?
Wirtualny spacer Google — na czym to polega?
Spacer Google to możliwość zdalnego zwiedzania miejsc z całego świata. Działa to w ten sposób, że Google wykonuje fotografie sferyczne (360 stopni) określonego miejsca, a w następnej kolejności łączy je i udostępnia na Google Maps. Dzięki temu, po wejściu na daną lokalizację, mamy możliwość rozglądania się dół i w górę, na boki, jak również możemy samemu decydować, w którym stronę będziemy patrzeć. Pozwala to na uważne przyjrzenie się temu miejscu, prawie jakbyśmy się tam rzeczywiście znajdowali. Możemy też przemierzać kolejne metry i docierać do innych lokalizacji — cały czas patrząc w dowolnym kierunku i podziwiając otaczający nas świat.
Czym jest spacer Google po naszej firmie?
Interesującą i zyskującą popularność usługą jest stworzenie wirtualnego spaceru VR po naszym hotelu, restauracji czy firmie. Przeciwnie do Google Street View, to my angażujemy fotografa, który po dotarciu na miejsce sporządza zdjęcia naszej nieruchomości, a następnie łączy je w wirtualny spacer. Cena usługi zaczyna się od kilkuset złotych (zależy to głównie od powierzchni nieruchomości) i zajmuje od jednej do nawet kilku godzin. Utworzony wirtualny spacer VR możemy udostępnić w wizytówce firmy w Google Maps obok tradycyjnych fotografii i umożliwić obecnym i nowym klientom odwiedzanie naszej firmy, tak jak zwiedzają np. ciekawe miejscowości w Google Street View. Samo dodanie wirtualnego spaceru jest nieskomplikowane, nie ma konieczności wnoszenia opłaty za jego udostępnienie w wizytówce, nie licząc rzecz jasna opłat za jego wykonanie, a sam spacer możemy także umieścić na naszej firmowej stronie.
Czy opłaca się zamówić wirtualny spacer 3D po firmie?
Spacer Google to fantastyczny sposób na umożliwienie odwiedzenia danego miejsca przez przyszłego klienta. Zdecydowanie powinno się przygotować taki spacer w naszej firmie w celach promocyjnych. Klienci, oglądając nasze mieszkanie do wynajęcia, pensjonat czy sklep otrzymają mnóstwo ważnych informacji, które pozwolą im podjąć decyzje o skorzystaniu z naszych usług. Zaczną nas także postrzegać jako rzetelna markę. Spacer Google warto stworzyć nie tylko dla dla klientów, ale także i dla kandydatów do pracy – o ile oczywiście zależy nam na zainteresowaniu pracowników atrakcyjnymi warunkami zatrudnienia. Jednostki, które uprzednio przekonają się zdalnie o warunkach panujących w danej firmie, chętniej podejmą z nią współpracę. Spacer Google przyczynia się do lepszego pozycjonowania witryny i wyróżnienia naszego biznesu w Mapach Google. Spacery 360 stopni można włączyć na wszelkich urządzeniach, również tych przenośnych.
Nasza lokalizacja:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]