Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Tu uzyskasz szczegółowe informacje o tym, jak zatrudnić firmę SEO.

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów.

Jak znaleźć rzetelną agencję SEO? Google nakręciło o tym kurs

Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozwija się w zasadzie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się innych opcji, jak między innymi Bing, Yahoo bądź Yandex, w dalszym ciągu najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w internecie, musi spróbować powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zwykle nie jest to możliwe bez doradztwa zawodowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś nowym, i opublikowało krótki instruktaż, jak wybrać dobrą agencję SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO zdaniem Google

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem w kilku punktach tłumaczy, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zdolność estymacji czasu i budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa oraz kto stanowi jego najsilniejszą konkurencję.

Pracownica firmy Google akcentuje także, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, nieraz dającą odczuwalne rezultaty przeważnie po paru miesiącach działań.