Chcesz poznać więcej szczegółów o pozycjonowaniu Krakow? Skieruj się na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Znamy trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Tłusty Czwartek czy Dzień Dziecka. Ten wariant pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie odnaleziona i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. Najczęściej należy rozpocząć je na 8-10 tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową bądź uaktualnioną treść witryny internetowej.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Inny rodzaj pozycjonowania to dobre i przetestowane wyjście dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą należytego doboru słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale również koszty reklamy w Google Ads znacznie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza też znacznie mniejszą konkurencję. Ważne jest także to, iż rośnie trend wprowadzania dłuższych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Braun Seria 5 czarna,
– telefon Huawei P20 czerwony,
– buty sportowe Nike Air Max czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Za pośrednictwem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę produktów mogą efektywniej zdobywać wysokie pozycje w Google.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę zazwyczaj:
– dzielnicę (przykładowo “sklep ogólnospożywczy Bałuty”)
– miasto (“saksofonista Kraków”)
– kraj (“producent słodyczy Polska”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do osób przebywających na danym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest preferowania również wtedy, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na frazy bez dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep RTV”, to “sklep RTV Kraków”.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]