Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Jesteś zainteresowany ofertą agencji reklamowej Kraków? Kliknij w to miejsce

Akcje marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się sprzedażą, produkcją czy świadczeniem usług. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na stworzenie i opłacanie swoich działów ds. marketingu, jednakże niewielkie biznesy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, przeważnie korzystają ze pomocy agencji reklamowych.

Agencja marketingowa – ekipa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami wspaniale orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (filmy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (również przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy oraz obwoluty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, kalendarzy, stoisk targowych czy ulotek. Agencja reklamowa przygotuje też przyciągające, unikatowe teksty na stronę internetową firmy oraz opracuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez modne portale, jak np. Instagram, Twitter czy Facebook.

Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są przede wszystkim do firm, które nie mają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji konferencji, targów czy spotkań z klientami wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, takie zadania można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytej ze sobą i kompetentnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie programu szkoleń czy też zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszelkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]