Pozycjonowanie stron to szereg czynności dążących do zwiększenia widoczności stron w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Dodatkowym atutem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, usługi bądź produktu.
Google wartościuje wszystkie strony www na podstawie blisko dwustu różnorodnych czynników. Efekt tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona albo jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za niezmiernie ważne czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uznają np. linkowanie (off-site i on-site), jakość treści, jak również responsywność.
Wstukując w przeglądarkę Google dowolne słowo, użytkownik otrzymuje wykaz stron, których treść została uznana za najbardziej pasującą do powyższego zapytania. Które strony pojawią się w SERP na najlepszych pozycjach? Na pewno te, których treść jest niepowtarzalna oraz dobrze nasycona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też szybkość wczytywania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i na komputerze), właściwie wykonane kodowanie, jak również liczba linków prowadzących do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – zleć je fachowcom z firmy SEO
Algorytm Google regularnie jest modyfikowany, wobec tego zaleca się zlecić pozycjonowanie i optymalizację stron oraz sklepów internetowych zawodowcom. Dobrym wyborem będzie agencja SEO, która posiada kilkuletnią praktykę w tym zakresie. W takich firmach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale również kodowania i kreatywnego pisania. Powierzając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również podniosą dochód firmy.
Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania sklepów i stron internetowych w Google?
Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do zarządców stron, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż wyrobów lub usług przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes niewyobrażalne jest obecnie nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Biznesowi rywale nie śpią w walce o pozyskanie nowych klientów. Wedle szacunków w przybliżeniu 97% klientów sprawdza w internecie informacje o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak obszernej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu sklepu czy strony w Top10 wyników wyszukiwania niesłychanie zwiększa szansę, iż internauta wybierze nasze usługi.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]