Tematyka stron internetowych

Gdzie szukać informacji o najciekawszych miejscach w Małopolsce?

Choć małopolskie jest jednym z najmniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno odwiedzającym zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu wiele, stąd czasem z trudem można znaleźć coś dla siebie w potopie wiadomości o bieżących imprezach sportowych czy kulturalnych oraz godnych zwiedzenia zabytkach w Małopolsce. Atrakcje w Małopolsce – poznaj serwis stworzony specjalnie dla turystów Aby przedstawić przyszłym zwiedzającym atrakcje turystyczne tego województwa, przygotowano

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów.

Atrakcje turystyczne w Małopolsce – gdzie szukać o nich informacji?

Pomimo, że małopolskie jest jednym z mniejszych województw w Polsce, ma ono sporo do zaoferowania zarówno odwiedzającym z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, stąd czasem ciężko odnaleźć się w natłoku informacji o planowanych eventach sportowych bądź kulturalnych oraz godnych zwiedzenia atrakcjach w Małopolsce. Najciekawsze miejsca w Małopolsce – poznaj portal opracowany specjalnie dla turystów Aby zaprezentować potencjalnym zwiedzającym ciekawe miejsca turystyczne tego regionu, powstał

Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?

Aby odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę www, ale również zadbać o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy regularnie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i pomocne dla użytkownika artykuły. Jednak nie wolno również zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków zewnętrznych prowadzących do strony. Jedną z metod link buildingu jest zastosowanie PBN

Portale o zdrowiu to źródło wiedzy, a nie alternatywa dla wizyty u lekarza!

Internet to miejsce, gdzie bardzo łatwo da się znaleźć informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci mają zwłaszcza słabość do radzenia się Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, częstokroć wręcz poprzedzając decyzję o konsultacji z lekarzem dniami buszowania po sieci w celu własnoręcznego znalezienia odpowiedzi na palący problem. Ale czy to rozsądny sposób stosowania wiedzy publikowanej na stronach o urodzie i zdrowiu? Portal o zdrowiu i urodzie to nie alternatywa dla specjalistycznej porady

Co to są meta tagi i które z nich mogą wpływać na pozycje strony?

Hasło “meta tag” lub – w spolszczonej wersji – “znacznik meta” niewiele mówi osobom, które nie są web developerami lub specjalistami w jakikolwiek sposób związanymi z branżą SEO. Tymczasem meta tagi są ważnym elementem kodu stron internetowych, który niestety często pozostaje zaniedbany, niewykorzystany lub niezoptymalizowany. W niektórych przypadkach może się to przełożyć na niższe pozycje lub brak widoczności strony w wynikach wyszukiwania, a nawet na jej negatywny odbiór przez użytkowników,

Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console

Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które jest wyjątkowo pomocne w diagnozowaniu problemów związanych z indeksacją stron. Przy jego użyciu możemy sprawdzić zarówno podstrony, które już znajdują się w wynikach wyszukiwania, jak i te, które jeszcze tam się nie pojawiły. Z GSC możemy również dowiedzieć się, dlaczego dany adres nie został jeszcze zindeksowany. Jak to sprawdzić? Wyjaśniamy, w jaki sposób weryfikować błędy i ostrzeżenia w Google Search Console. Weryfikacja błędów

Google Tag Manager – czym jest i dlaczego warto wdrożyć go na swojej stronie?

To, czy serwis internetowy osiągnie sukces, zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest monitorowanie zachowań użytkowników. Pozwala to lepiej zrozumieć, w jaki sposób poruszają się oni po stronie oraz w jaki sposób korzystają z proponowanych pozycji. Gromadzenie tego typu danych powinno być podstawą w planowaniu rozwoju witryny. Jednak aby to skutecznie robić, potrzebne są odpowiednie narzędzia. Jednym z nich jest Google Tag Manager. Wyjaśniamy, dlaczego warto wdrożyć go na

HTTP i HTTPS – czym różnią się te protokoły i dlaczego warto wdrożyć HTTPS?

Sposób, w jaki strona łączy się z serwerem jest istotny i warto zadbać, by to połączenie było jak najbezpieczniejsze. To właśnie dzięki protokołowi HTTPS możliwe jest bezpieczne wyświetlanie stron. Google zaleca, aby każda strona wykorzystywała właśnie ten protokół. Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w tym artykule. Co to są protokoły HTTP i HTTPS? HTTP (ang. Hypertext Transfer Protocol) jest to protokół sieci WWW, służący do przesyłania zawartości stron internetowych. To dzięki niemu

Meta description – czym jest opis meta i jak go napisać, by był skuteczny?

Jak w swoim poradniku pisze Google – meta description nie jest widoczny podczas wizyty na stronie, łatwo więc można o nim zapomnieć, ale mimo to nie powinniśmy go zaniedbywać. Jest to ważny element, ponieważ krótko prezentuje naszą stronę użytkownikowi, tj. potencjalnemu klientowi i może wyświetlać się w wynikach wyszukiwania. Czy ma jednak znaczenie dla pozycjonowania? I jak go napisać, aby skutecznie przyciągał ruch na naszą stronę? Odpowiedzi na te pytania