Marketing i reklama

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta bądź dzielnicy (w przypadku dużch miast). Cały proces ma wiele punktów wspólnych z klasycznym pozycjonowaniem („na frazy”) czy pozycjonowaniem szerokim. W SEO lokalnym występuje jednak kilka elementów, rodzajów działań unikalnych dla niego. Żeby móc zrozumieć prawa rządzące lokalnym SEO należy znać specyfikę biznesu którego strona

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w XXI w. obecność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc znaleźć dobrą agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów.

Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?

Aby odbiorca znalazł twoją działalność powinieneś nie tylko złożyć firmową stronę www, ale również zadbać o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy regularnie pojawiają się na niej nowe profesjonalne i pomocne dla użytkownika artykuły. Jednak nie wolno również zlekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy zdobywania linków zewnętrznych prowadzących do strony. Jedną z metod link buildingu jest zastosowanie PBN

Reklama zewnętrzna i wewnętrzny biuletyn – projekt gazety firmowej

Firmowy biuletyn to znakomity sposób komunikacji między poszczególnymi działami, ale także rodzaj reklamy. Zobaczmy zatem, jakie artykuły można zamieścić w takiej broszurce i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – działanie promocyjne Gazeta korporacyjna może spełniać dwie role. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o zdobytych nagrodach, pochwalenie się dobrymi wynikami, rozmowy z wyróżniającymi się członkami zespołu. Tego rodzaju broszury mają kluczowy wpływ na

Organizacja imprez – jaki sprzęt eventowy wynająć?

Różne eventy, zarówno te na zadaszonych przestrzeniach, jak i na świeżym powietrzu, odbywają się właściwie każdego dnia. Ich organizacja nie jest już obecnie domeną dużych spółek i miejscowości. Częstokroć jednak, kiedy małe podmioty zadecydują o przygotowaniu jakiegoś wydarzenia wychodzi na jaw, iż brakuje im odpowiedniego sprzętu, a jego kupno na jednorazowe wykorzystanie jest zwyczajnie nieopłacalne. Wówczas rekomendujemy poszukać usług wynajmu sprzętu na imprezy. Nagłośnienie, bramki, namioty eventowe – co można

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Powszechność internetu oraz wygoda wykorzystania go do wyszukania potrzebnych usług i produktów doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce teraz wybić się w sieci. Naturalnie, samo posiadanie strony firmowej nie oznacza, iż nowi klienci do nas trafią – kluczowa jest przecież obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Wiele niedużych przedsiębiorstw, świadczących usługi wyłącznie w określonym województwie lub wręcz w jednym mieście, na przykład w Gdańsku lub w Krakowie, zastanawia

Zastosowanie koszulek z nadrukiem w reklamie

Podkoszulki z nadrukiem to nie tylko świetna metoda promocji firmy, ale także oryginalny pomysł na upominek dla bliskiej osoby. Jak można posłużyć się podkoszulkami z nadrukiem? Jakie technologie nadruku stosuje się współcześnie do tworzenia takich t-shirtów? Personalizowane koszulki i ich zastosowanie nie tylko w promocji Koszulki są często stosowane w marketingu – służą do promocji firm, świadczonych usług oraz konferencji. T-shirt z oryginalnym napisem może być wręczany partycypantom targów edukacyjnych

Gadżety reklamowe – dlaczego warto ich używać?

Żadna firma w XIX wieku nie obejdzie się bez marketingu. Dziś reklama ma różnorodne formaty: rozpowszechnia się ją w internecie, w tym na portalach społecznościowych, oraz w prasie. Ale w dalszym ciągu nie odchodzi się od standardowej promocji z wykorzystaniem ulotek bądź wizytówek. Stosuje się także jeszcze jeden typ działań reklamowych, który potencjalni odbiorcy niezmiernie lubią – promocję poprzez gadżety reklamowe. Gadżety reklamowe – klient zapamięta slogan marki Klienci oraz

Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooku – co możesz zyskać?

Zdjęcia 360 stopni to niezwykle popularna i stosunkowo nowa metoda przedstawiania wnętrz przedsiębiorstw i lokali gastronomicznych. Zwykle spotykamy je przeglądając wizytówki Google Moja Firma lub Google Street View, ale też natrafiamy na nie na największym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on opublikowanie na tablicy firmy takiej panoramicznej fotografii. Jak zatem możesz użyć panoramy sferyczne do wyróżniania Twojej marki na Facebooku? Odpowiedzi prezentujemy w dalszej części tekstu. Co wyróżnia sferyczne

Pamiątka z udziału w maratonie – gadżety dla biegacza

Jogging jest w ostatnim czasie ukochaną aktywnością setek tysięcy Polaków. To sport, który można praktykować w dowolnym miejscu, bowiem nawet w pokaźnych aglomeracjach znajdują się rozległe tereny zielone i deptaki, gdzie można biegać. A co najistotniejsze – jogging niewiele kosztuje. Wystarczy zaledwie posiadać oddychającą koszulkę, solidne obuwie i nieco determinacji. Gadżet dla biegacza jako praktyczna pamiątka z biegu Również w niewielkich miejscowościach co roku organizowane są półmaratony, w których uczestniczą