IT

Co to są meta tagi i które z nich mogą wpływać na pozycje strony?

Hasło “meta tag” lub – w spolszczonej wersji – “znacznik meta” niewiele mówi osobom, które nie są web developerami lub specjalistami w jakikolwiek sposób związanymi z branżą SEO. Tymczasem meta tagi są ważnym elementem kodu stron internetowych, który niestety często pozostaje zaniedbany, niewykorzystany lub niezoptymalizowany. W niektórych przypadkach może się to przełożyć na niższe pozycje lub brak widoczności strony w wynikach wyszukiwania, a nawet na jej negatywny odbiór przez użytkowników,

Błędy i ostrzeżenia w Google Search Console

Google Search Console to bezpłatne narzędzie, które jest wyjątkowo pomocne w diagnozowaniu problemów związanych z indeksacją stron. Przy jego użyciu możemy sprawdzić zarówno podstrony, które już znajdują się w wynikach wyszukiwania, jak i te, które jeszcze tam się nie pojawiły. Z GSC możemy również dowiedzieć się, dlaczego dany adres nie został jeszcze zindeksowany. Jak to sprawdzić? Wyjaśniamy, w jaki sposób weryfikować błędy i ostrzeżenia w Google Search Console. Weryfikacja błędów

HTTP i HTTPS – czym różnią się te protokoły i dlaczego warto wdrożyć HTTPS?

Sposób, w jaki strona łączy się z serwerem jest istotny i warto zadbać, by to połączenie było jak najbezpieczniejsze. To właśnie dzięki protokołowi HTTPS możliwe jest bezpieczne wyświetlanie stron. Google zaleca, aby każda strona wykorzystywała właśnie ten protokół. Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w tym artykule. Co to są protokoły HTTP i HTTPS? HTTP (ang. Hypertext Transfer Protocol) jest to protokół sieci WWW, służący do przesyłania zawartości stron internetowych. To dzięki niemu

Co warto wiedzieć o certyfikatach SSL?

Na początku tego stulecia kwestie bezpieczeństwa cybernetycznego stały się jednymi z najistotniejszych zagadnień z jakimi obecnie się borykamy. Jeszcze kilkanaście lat temu zakupy przez internet były rzadkością, bankowość internetowa raczkowała i nie donoszono co dzień o masowych wyciekach danych z serwisów znanych firm. Wraz ze wzrostem świadomości, że informacje przekazywane za pośrednictwem internetu powinny być strzeżone, rozpowszechniło się stosowanie na stronach www certyfikatów SSL, co obecnie stanowi już standard. Z

Centralki telefoniczne

Jesteś w trakcie szukania doświadczonej firmy usługowej, która zamontuje centralę telefoniczną w Twoim biurze? Odwiedź witrynę internetową firmy Unitel. Firma usługowa Unitel istnieje na rynku od 1992 roku , jest specjalistą jeżeli chodzi o sprzedaż, a także montaż i całościowy serwisu abonenckich centrali telefonicznych, zarówno cyfrowych, jak i analogowych. Przedsiębiorstwo Unitel jest autoryzowanym partnerem firm Platan oraz Slican od 1992 roku. Dystrybuują również centrale firmy Panasonic oraz produkty innych znanych

Usuwanie filtra Google – jak zacząć?

Zauważyłeś gwałtowny spadek pozycji Twojej strony? Czy strona przestała też pokazywać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu konkretnych i wypozycjonowanych wcześniej zwrotów? Żadne działania, mające na celu odwrócenie sytuacji, nie przynoszą żądanych efektów? Jeżeli zaobserwujemy powyższe symptomy, oznaczać to będzie obciążenie domeny filtrem Google. Czym jest filtr Google Przede wszystkim należy wyjaśnić czym są filtry Google. Blokada nakładana jest wskutek błędnego pozycjonowania – głównie przez pozyskiwanie linków z podejrzanych stron. W

Optymalizacja sklepu internetowego – czy warto?

Ogół procesów zmierzających do pozycjonowania witryny w przeglądarce Google określamy optymalizacją sklepu internetowego. Bazuje na umieszczeniu na stronie odpowiedniej treści, elementów graficznych oraz słów, które sprawią, że odbiorcy szybko znajdą nas w internecie. Przyjrzyjmy się jak uzyskać świetne wyniki w wyszukiwarce, używając niezbędnych mechanizmów do optymalizacji sklepów internetowych. Na czym polega optymalizacja sklepów internetowych Optymalizację sklepów internetowych należy rozpocząć od ustalenia odpowiedniej konfiguracji portalu. Ważne, żeby nasza platforma była dostrzegalna

Podstawowe informacje o filtrach Google

O filtrach ręcznych od Google i nie tylko Filtry i bany Google są karami nakładanymi na webmasterów, którzy łamią zasady stworzone przez Google. Możemy wyróżnić dwa podstawowe rodzaje filtrów, czyli filtry ręczne – nakładane przez pracowników firmy oraz filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeśli podczas pozycjonowania strony nie stosujesz nieuczciwych metod, nie powinieneś obawiać się filtrów Google. Wpływ filtrów Google na pozycję w wynikach wyszukiwania Co dzieje się ze

Tajniki SEO – nienaturalne linki przychodzące

Nienaturalne linki przychodzące są najważniejszą przesłanką, przez którą na naszą stronę internetową może być zastosowany filtr Google. Czy jest możliwość uniknięcia tych negatywnych konsekwencji? Nienaturalne linki przychodzące – groźne w skutkach Nienaturalne linki przychodzące to stosowanie zbyt dużej liczby odnośników kierujących ruch na naszą stronę w sieci. Naruszają one zasady naturalnego linkowania wypracowane przez grupę Google, ponieważ manipulują miejscem witryny w wyszukiwarce. Przeważnie nienaturalne linki przychodzące pojawiają się w formie

W czym może pomóc optymalizacja strony internetowej?

Stworzenie strony internetowej to nie wszystko. Ważne jest, żeby była ona popularna wśród internautów. Jednak co zrobić, by nasz serwis cieszył się zainteresowaniem? Do tego służy właśnie optymalizacja. Na czym polega optymalizacja stron internetowych? Optymalizacja polega na ulepszeniu kodu oraz treści opublikowanych na stronie. Dzięki poprawnie przeprowadzonej optymalizacji nasza strona będzie lepiej indeksowana przez roboty sieciowe, co sprawi, że zajmie ona wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Co podlega optymalizacji stron